Halaman

my blog...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jumat, 13 Januari 2012

selesai suda...

            alhamdulillah...selesai suda kuliyah ku di aceh,..sekarang hanya tumpu pada skripsi dan kpm,insyllah pengajianku akan tamat pada bulan 7 ni, setelah penat bertungkus lumus selama 6thun untuk mendapatkan ijzah,akhirnya akan tercapai pada bulan 7 ni..perancangan demi perancangan yang aku susun untuk aku mudah melakukan aktiviti...perancangan untuk masa depanku, iaitu perancngan dua bulan kedepan, 4 bulan kedepan, 6 bulan kedepan, dan untuk tahun depan...dan perncangan untuk persatuan..program dibawah biro sukan yang ku susun untuk ahli PKPMI-CA...akan ku buat sbaik mungkin..akan ku laksanakan dengan jayanya seperti apa yangku rancangkan..

               tak sabar untuk menamatkan pengajianku..sudah sampai masanya aku berbakti pada kedua ibubapaku, membantu mak dan abah untuk penampung pengajian adik-adik yang lain yang masih dan baru menuntut di universiti...ikut hati mau melanjutkan lagi pengajianku diperingkat master...tp tanggungjawab pada keluarga perlu ku utamakan dahulu...abah perlukan aku untuk membantunya..sebab aku yang paling besar dan belum menikah...selagi aku belum jadi mlik org,aku perlu membantu keluargaku...tapi sekalipun sudah menjadi milik orang,keluargaku menjadi number dua setelah suamiku...

                   uh!!!.. bile sebut tentang nikah ni,hati nak nikah cepat..hahaha... but keadaan belum mengizinkan ..huhu... sadis..insyllah akan ku cube membawa diriku ke pintu gerbang perkahwinan..hehe..kwn2 doakan ye...semoga segala perancanganku dipermudahkan Allah..amin..

                               

Tidak ada komentar:

Posting Komentar